آغاز عرضه دوره‌ مهارتی انگلیسی در ماموریت/سفر

با انگلیسی در سفر/ماموریت، آماده مسافرت شو!
اگر شما هم به زودی یک سفر خارجی در پیش دارید، اما تسلط کافی بر زبان انگلیسی ندارید و نگران هستید که نتوانید نیازهایتان را برطرف کرده و با دیگران یک ارتباط موثر و معنادار برقرار کنید؛ ما برای شما راه حلی داریم که بتوانید در کوتاه ترین زمان خودتان را برای این سفر آماده کنید و مهارت های انگلیسی‌تان را به حدی برسانید که نه تنها سردرگم و دچار مشکل نشوید، بلکه بتوانید از سفرتان نهایت لذت را نیز ببرید. راه حل ما؛ شرکت در دوره‌ی انگلیسی در سفر/ماموریت آریانا است.
دوره‌ای که به صورت فشرده، روی اصطلاحات و مکالماتی که در سفر به آنها نیاز پیدا خواهید کرد، تمرکز می‌کند و به شما اعتماد به نفس کافی برای ارتباط برقرار کردن با افراد دیگر را می‌دهد.

معرفی دوره انگلیسی در سفر/ماموریت آریانا
دوره‌ی انگلیسی در سفر/ماموریت آریانا، یک دوره‌ی فشرده و کامل است که شامل 25 درس می‌باشد. برای آن دسته از افرادی که فکر می کنند آیا این دوره برای تسلط بر زبان کافی است یا خیر، پاسخ ما چنین است: اگر مثل ما بدانید که به دنبال چه چیزی هستید و به چه مکالمات و عباراتی نیاز پیدا خواهید کرد، این دوره، زمان بسیار مناسبی برای رسیدن به اهدافتان است. در دوره‌ی انگلیسی در سفر/ماموریت، مغز و عصاره‌ی آن چیز که در سفر به آن نیاز پیدا خواهید کرد، به شیوه‌ای ساده و قابل فهم به شما آموزش داده خواهد شد و شما به کمک دروسِ بخش به بخش این دوره، آمادگی کافی برای سفر خود را پیدا می کنید. 

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این دوره، بر روی این لینک کلیک نمایید.

آغاز عرضه دوره‌ مهارتی انگلیسی در ماموریت/سفر
 مشاوره تلفنی